Jedna z największych jednostek turystycznych w rejonie Kanału Elbląskiego, na której wypoczywa do 10 osób. Jacht idealny dla 8 osobowej załogi.
Bardzo komfortowa i bezpieczna barka, posiadająca trzy niezależne kabiny (dwie rufowe i największą dziobową), WC z toaletą morską i prysznicem, obszerną mesę z dodatkowymi kojami i zabudowany kokpit. Kabiny rufowe posiadają koje dwu osobowe, szafki na rzeczy osobiste i otwierane bulaje. Największa, dziobowa kabina po uzupełnieniu wkładką jest przeznaczona dla trzech osób. Również posiada dużą szafkę i forluk. W mesie, oprócz rozkładanych koi dla reszty załogi znajduje się w pełni wyposażony kambuz z lodówką, kuchenką z piekarnikiem, sporo szafek na rzeczy osobiste i zapasy, TV i głośniki radiowe. Duży, masywny stół i kanapa w kształcie rogówki, pozwoli na biesiadowanie całej załogi. Zabudowana sterówka z dwoma fotelami, skutecznie ochroni od złej pogody. Sternik ma bezpośredni dostęp do echosondy DRAGONFLY z mapami regionu, sygnału dźwiękowego i radia.
Jacht posiada instalację 12V i portową 230V, zbiornik na wodę 300l, zbiornik na paliwo 100l, zbiornik na fekalia 600l i 11kg butlę gazową. Komfort energetyczny osiągnięto dzięki trzem niezależnym bankom baterii, 100Ah – rozruch, 100Ah ster strumieniowy i winda kotwiczna i 300Ah – hotel. Wszystkie akumulatory mają możliwość ładowania z lądu. Dodatkowo, akumulator rozruchowy i steru strumieniowego są doładowywane z silnika, a hotelowy z solara. Komputer pokładowy, zarządzający zapasami, pokazuje stan naładowania akumulatorów, poziomy cieczy w zbiornikach, chwilowe i przyszłe zużycie energii elektrycznej. Po podłączeniu do sieci lądowej, ładowanie wszystkich banków rozpoczyna się automatycznie, przełączenie lodówki na zasilanie 230V wzmacnia jaj wydajność, a w dwóch gniazdkach mamy prąd jak w domu. Ogrzewanie i ciepła woda to zasługa TRUMY.
Manewry, jak na tak dużą jednostkę, są dość proste dzięki 25 konnemu silnikowi SUZUKI ze śrubą uciągową i sterowi strumieniowemu o mocy 3KW. Prędkość przelotowa to 11km/h, przy spalaniu ok. 2l/h.
Mapy regionu, przewodniki, locje, książki i gry planszowe, środki ratunkowe dla całej załogi, gaśnice też znalazły się na standardowym wyposażeniu. Nasz „Król Życia” to idealny wybór dla dwóch rodzin lub sporej grupy przyjaciół, chcących spędzić tygodniowy rejs na wodach naszego regionu.
DANE TECHNICZNE:
Długość kadłuba [ m.]: 9,85
Długość całkowita [ m.]: 11,85
Szerokość całkowita [ m.]: 3,05
Wysokość nad KLW [ m.]: 2,95
Wysokość w mesie [ m.]: 2.00
Zanurzenie [ m.] : 0,5
Waga jachtu [ Kg.] : 5000
Zbiornik wody [ L.] :
300
Zbiornik paliwa [ L.] :
100
Ilość osób: 10Silnik: 20KM
WYPOSAŻENIE:
>>> więcej informacji o łodzi (link zewnętrzny)
Sezon |
Cena za okres |
|
15.04 – 27.04 | 3900,- zł | |
27.04 – 04.05 | 4900,- zł | |
04.05 – 01.06 | 3900,- zł | |
01.06 – 15.06 | 4900,- zł | |
15.06 – 31.08 | 5900,- zł | |
31.08 – 15.10 |
3900,- zł |
Możliwe są krótsze czartery poza lipcem i sierpniem. Zwyżka za krótki czarter: 3 dni +25%; 4-5 dni + 20%. Weekend to 3 dni czarterowe.
Po uzgodnieniu terminu i ceny otrzymacie Państwo umowę, którą należy wypełnić, podpisać i odesłać skan na nasz adres e mail. Po otrzymaniu wstępnej rezerwacji należy wpłacić 40% ceny w ciągu trzech dni roboczych na nr konta 14 1020 1752 0000 0002 0120 6002, pozostałą część opłaty czarterowej należy wpłacić na 14 dni przed rozpoczęciem czarteru. Wpłata zaliczki jest równoznaczna z akceptacją warunków Umowy Czarteru i Szczegółowych Warunków Czarteru.
Podczas przekazanie jachtu pobierzemy kaucję zwrotną w wysokości 1000pln, z której zostaną rozliczone: paliwo, usługi dodatkowe i ewentualne roszczenia.
Cena czartery zawiera:
Do ceny rejsu należy doliczyć:
W przypadku zdania jachtu niezgodnie ze Szczegółowymi Warunkami Czarteru zostaną naliczone dodatkowe opłaty:
ZAPYTANIE O REZERWACJĘ
Po wysłaniu przez Państwa zapytania o rezerwację przez podany niżej formularz, bezzwłocznie zostanie sprawdzona dostępność oferty. Następnie zostaną Państwo poinformowani bezpośrednio przez firmę czarterową. To zapytanie o rezerwację jest dla Państwa całkowicie niezobowiązujące i oczywiście bezpłatne.